Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Блог-квест. Як саме він сприяє підвищенню якості навчання?
Я обрала блог-квест «Роль КТД на уроках трудового навчання». Блог-квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій,основою Блог-квестів є проектна методика, що орієнтована на самостійну діяльність студентів – індивідуальну, парну, групову, котра здійснюється за певний проміжок часу. А це в свою чергу дає можливість розкритись учневі, який є не досить активним на звичайному уроці.
Завдання 2. Оберіть освітній Блог-квест, здійсніть аналіз мети, його структури та змісту.
Веб-квест містить: : вступ, тему, зміст, ролі, посилання на статті в Інтернеті, пости (записи). Також Блог-квест може містити декілька тематичних розділів, що містять пости відповідно до їх тематики: коментарі читачів: перелік блогів, які автор читає та відвідує; гаджети.
Завдання 3. Оберіть Блог-квест та опишіть його використання. Які переваги та недоліки його використання?
Недоліком використання технології «Блог-квест» є потреба доступу до інтернету, що не завжди можливо.
Така діяльність перетворює учнів на активних суб’єктів навчальної діяльності, підвищуючи не лише мотивацію до процесу здобуття знань, але і відповідальність за результати цієї діяльності і їх презентацію. Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг та заслуговує на широке впровадження в навчально-виховний процес.Робота над блог-квестом забирає дуже багато часу,але це того варте. В загальному,там дуже багато цікавої інформації,які вчитель вставив,ті самі презентації та відеофрагменти.
Немає коментарів:
Дописати коментар